Thursday, 23 February 2012

cita-cita&impian kiterrrr

Assalamualaikum..korang msti ada cita-cita&impian kan?kan?kan?
hahaha....aku juz nk storry morrry bukan biskut marie ye...pasal cita-cita aku dri kecil...hihihihi...
Masa umur 5 tahun kowt..klu x silap la...sya nux jdi polis..hahaha..semua tu sbb tgk citer movie gerak khas la....sampai gitu derhhhh..bila dah darjah enam,nk jdi doktor pulak...yang tu sbb tgk drama Cinta Medik..hahaha...pengaruh citer Cinta Medik tu kuat sampai la aku tingkatan tiga..hahaha...pening oiiiii...
bila dh f4,aku masuk kelas akaun..x kn msuk klas akaun nk jdi doktor kowt..tu pelik bobonar da..Aku nk jdi akauntan atau pensyarah..hahaha..tpi aq ada stu impian agy aww...iaitu nk jdi penulis novel...tu impian aq...harap-harap jdi arrr kn.....Mak aku cakap,kluw kita berusaha bersungguh-sungguh untuk berjaya dan taat pada perintah-Nya,kita akan dapat capai yang apa yang kita nak...lagi satu mak aku pesan..jangan melawan cakap ibu bapa..penting aww restu kedua ibu bapa untuk berjaya...tanpa restu dari mereka,apa yg kita uat semuanya x sempurna..mcm muka yang tiada mata,kerusi yang x cukup kaki dan sewaktu serta seangkatan dengannya....hihihhihi.....panjang nya aku tlis...mcm mak nenek berleter lak rasanya..huhuhhu =_="
aku harap korang sume uatt yang terbaekk dlm hidup...jgn slah pilih jalan...nnti dh tersesat,susah nk jumpa jln keluar..klu kita uat sesuatu dengn niat yg betul dan ikhlas,apa yang kita lakukan semuanya okeyhh...
Dah tak larat menulis ni....huhu...
Assalamualaikummm dan have A Faith!!!!!!!!!!!
:)

No comments:

Post a Comment